TV-reclamemarkt groeit in 2019 naar €829 miljoen
11 maart 2020
De TV-reclamemarkt voor spot- en non-spotbestedingen is in 2019 uitgekomen op € 829 miljoen. Hiermee groeit de markt met 0,9%…
Commercialcolumn II: op naar het voorjaar met FUNbruari
3 maart 2020
Onze maandelijkse column op MarketingTribune: Wat viel op in de maand februari en hoe werden de verschillende commercials door ons…
Commercialcolumn I: een snelle start
3 februari 2020
Na een voor adverteerders roerige decembermaand, met daarin heel veel mooie, emotionele en kerstachtige commercials, zijn we alweer een maand…
Wat is commercialreview.be?
3 februari 2020
Binnenkort online: Met commercialreview.be bieden we onderzoeken aan waar we uw commercial (of andere commerciële uiting) gedegen, snel, transparant en…
MarketingTribune: “Verkiezing: de beste commercial van 2020”
15 januari 2020
'We willen een transparante maar ook meer inhoudelijke versie van de Gouden Loeki-verkiezing zijn'
Winnaars bekend: wat is de beste decembercommercial van 2019?
3 januari 2020
Adformatie en commercialreview.nl hebben samen onderzoek gedaan. In totaal hebben we 19 commercials voorgelegd aan ons panel. Wie zien de…
Stem op je favoriete kerstcommercial!
6 december 2019
Welke campagne wordt de publiekslieveling van dit jaar?
TV-reclamemarkt groeit met 1,4% over eerste drie kwartalen 2019
28 oktober 2019
De TV-reclamemarkt is over de eerste drie kwartalen van 2019 uitgekomen op € 567 miljoen. Hiermee is de markt gestegen…
Mobiele providers en millenials – wat willen ze eigenlijk?
19 augustus 2019
Op ons platform commercialreview.nl, hebben we een steekproef gedaan onder millenials (geboren tussen 1980 en 2000) naar wat zij vinden…
TV-reclamemarkt naar €394 miljoen in eerste helft 2019
15 augustus 2019
Screenforce heeft het TV halfjaarrapport 2019 gepubliceerd. Hieruit blijkt dat in de eerste helft van 2019 de TV-reclamemarkt uitgekomen is…