inzicht in merkprestaties
Inzicht houden in de prestaties en ontwikkeling van je merk is de uitdaging waar veel marketeers mee te maken hebben. Elke campagne of uiting van je merk kan hier invloed op hebben, waardoor je dit constant wilt kunnen meten.
commercialreview.nl biedt hier alle mogelijkheden voor, van het in een paar klikken opzetten van je merkonderzoek tot super inzichtelijke dashboards om de resultaten te bekijken. Ontdek het beeld van jouw doelgroep over jullie merk, producten of diensten.
Hoe werkt het
Met een merkonderzoek analyseer je hoe goed je merk het doet bij je doelgroep. Maar ook meet je of je je eigen KPI’s wel haalt. Alle inzichten worden verpakt in heldere analyses en filterbare dashboards. Het opzetten van je merkonderzoek is binnen enkele ogenblikken gebeurd. Hier helpen wij graag bij. Daarna begint het verzamelen van de data en heb je direct inzicht via onze live dashboards.
Meet wat je wilt
Je bepaalt zelf op welke KPI’s je je merk wilt meten en hoe vaak je dit type onderzoek wilt doen. Voorbeelden van factoren:
- Match tussen merk en campagnes
- Bekendheid ten opzichte van concurrenten
- Merkbekendheid, -overweging en -voorkeur
- Merkassociaties zoals kwaliteit, duurzaamheid & innovatief
We visualiseren de resultaten van je merkonderzoek in begrijpelijke overzichten. Je kunt dus zelf makkelijk je learnings halen uit de dashboards en nieuwe kansen ontdekken.
voorbeelden van onderzoeksvragen
- "Hoe doet mijn merk het in vergelijking met mijn industrie?'
- "Wat is verschil in merkperceptie tussen mensen die wel en niet in aanraking zijn geweest met mijn merk?"
- "Waarom scoort mijn merk niet zo goed op de factor "sympathiek"? En wat kan ik daaraan doen?"
- "Doet mijn merk het beter in stedelijke in vergelijking met landelijke gebieden?"
GEBRUIKSVRIENDELIJK EN ZELF VOLLEDIGe CONTROLE
Wij willen dat elk bedrijf of marketing professional de controle kan hebben over inzichten rondom de ontwikkeling van het merk, zonder daar complexe en kostbare projecten voor te hoeven opzetten. Alles is zo ingericht dat elke gebruiker zelf makkelijk en snel aan de slag kan. Consultancy is hierdoor vaak niet meer nodig.
Prijzen
Neem contact op
Heb je vragen? We gaan graag in gesprek over de mogelijkheden, opzet en doelen van merkonderzoek. Met onze ervaring en templates zorgen we voor een zo passend mogelijk onderzoek.