In gesprek met ABN AMRO
29 Oktober 2020
Nadat we de ABN AMRO Beeldbankieren commercial op ons platform hadden voorgelegd aan ons panel, was het een goed moment…
[column] Herfstig
5 Oktober 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van september
In gesprek met Ron Adams, Head of Marketing & Sales bij Allianz Direct
24 September 2020
Allianz Direct heeft een grote rebranding doorgemaakt van Allsecur naar Allianz Direct. Daarmee is ook afscheid genomen van de vaste…
[column] Voorbij, die mooie zomer
4 September 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van augustus
[column] Vakantie in eigen land
3 August 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van juli.
[column] Vakantie in eigen tuin
8 Juli 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van juni.
[column] We gaan weer normaal doen!
3 Juni 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van mei.
[column] Coronacommunicatie
4 Mai 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van april.
[column] Wees lief voor elkaar, breng leven in je tuin!
3 April 2020
In onze column op MarketingTribune, bespreken we de commercials van maart.
TV-reclamemarkt groeit in 2019 naar €829 miljoen
11 März 2020
De TV-reclamemarkt voor spot- en non-spotbestedingen is in 2019 uitgekomen op € 829 miljoen. Hiermee groeit de markt met 0,9%…